Wednesday, June 22, 2011

lagu yg kau tujukan



seandainya ingin kau tuju lagu itu...
nyanyikan ia sebagai dirimu dan juga diriku...
kerna mungkin kau tidak pernah terfikir,
itulah jua permintaanku...



ye... sebuah lagu itu yg seluruh liriknya ke atas aku...
dari menyalahkan hingga terlena dgn kata2 manis serata pujuk rayuku
yg menagih simpati juga harapan
ku tahu ia semuanya untukku
kerna itu yg selalu kau ucapkan
tp mungkin chorusnya ingin ku tuju padamu?
mungkin tidak.....
aku tahu aku bersalah
aku yg tidak lagi mulia di matamu



aku cinta kau bukan sekadar ucapan sayangku,

KATA2 KU YG JIWANG, AYAT2 MANIS UNTUKMU,

semuanya lahir dari hati...
sering ku ucapkn supaya tidak kau terlupa yg aq mnyintai, menyayangi, memerlukan,

DAN 

tidak terlupa untuk MERINDUImu setiap hari...

kata2 yg bagimu hny untuk menjaga hati

kata2 yg bagimu tiada lagi makna kerana sering diucapkan

aku tahu kau bosan

dan aku dah letih melukakan kau.....

aku tak sanggup lagi buat kau menangis sebab aku

i cant b ur protective knight anymore my princess,
im not d apple of  your eyes anymore


setiap kali...
aku lukakan kau,
aku menangis...

pernah kau fkir kenapa aku sgt SENANG mengalirkn air mata bila dgn kau?


bila kau marah sikit pun aku dah menangis,
kau ignore aku pun aku menangis,
kau tinggal aku lama sikit pun aku menangis,
kau melenting pun aku menangis,
kau tak nak maafkan aku pun aku menangis,...
bila aku buat kau nangis pun aku nangis
n byk lagi sbb aku menangis 
SAMPAI KAU DAH BOSAN NAK DGR AKU NANGES


aku menangis pada kau bukan untk raih simpati
tp sebab aku da lukakan org yg aku sayanggg sangat2...
air mte aku pling cepat jatuh ble aku dimarahi org yg aku cinta, aku pnh bgtaw kau dulu... 
mungkin kau dah lupa


ye.. aku mudah mengalirkan air mata lbih2 lagi jika melibatkan engkau...

bukan sebab kau buat aku terluka...
bukan jugak sbb aku tak suka

tp sebab aku sedang melukakan



maafkan aku,
untuk tak jadi apa yg kau harap n apa yg kau mahukan
aku tak lagi baik untukmu


dan semalam, sekali lagi aku buat jahat pada kau
dia yg hanya ku anggap seorg kakak tak lebih,

ye... aku tahu aku salah
dan aku takkan membantah
atau cuba nak explain sbb kau pun pasti muak nak dengar....

aku hanya nak yakinkan kau...
kau seorang jer yg ada at hati aku

dan syg, aku takkan pernah tersenyum dgn pengunduran dirimu

NAMUN jika ia KETENANGAN bagi DIRIMU...

semoga kau bhagia

-undur diri-
wslm

No comments:

Post a Comment