Monday, June 6, 2011

cabaran ten2 day - day 4 [10 THINGS I WANNA SAY TO ONE PERSON]






da bley jangka lar kot at spe na tuju mnde neyh
s usual pkre2 cmnie org akan tuju at kpel an
SAMA LORRRH





1. SAYA MINTA MAAF

[ayat yg takkan pnh hbis keluar dary mulut saya cz saya ney sum1 yg sangat1000x selalu wat salah]



2. JAGA DIRI ELOK2

[saya akan tetap300x akap benda ney walau pun awak tu lebih pandai jaga diri awak dari saya jge diri saya ney haaa... sbb saya langsungggg TAK NAK pape ta elok jadi pd diri awk]


3. SAYA RINDU AWAK

[macam mana na stop? sedangkan saya rindu awak setiap detik waktu berlalu, setiap degupan jantung... ye... ayat na gebang, ayat na jiwang... tp da hakikat nye pown cmtu, sy cakap laaa]


4. SAYA SAYANG AWAK

[ayat ni, kalo saya guna recorder pown, ia perlu diperdengarkan smpai recorder tu rosak... sbb saya amatlah sayangkan awak n saya nak awak sentiasa igt n tahu saya sangat800x sayangkan awak]


5. AY YANG

[saya nak panggil awak berjuta3 kali sehari just supaya saya ley tgk wajah awak n pandangan mata awak yg tembus ke hati]


6. SAYA CINTA AWAK

[benda ni lau dlm mesej selalu lar gak... tp bila cakap tak selalu... yela, bila nak cakap lam bhse melayu lebih awkward dary english kan... I LOVE YOU lebih mudah na sebut.. tp ble saya cakap SAYA CINTA AWAK, saya btol2 mksudkan nye... dari hari pertama saya lamar awak [28.8.2010]







7. JANGAN

[yg akan menjadi permulaan pd sume pkre yg saya dah/sedang/akan LARANG awak dari buat]


8. S U WISH

[ney ayat mengalah bukan ayat tak keysah]


9. SKA ATY AH

[ney ayat tacin ble ta ley na menang]


10. U R THE MOST IMPORTANT, my heart n my soul

[bce un da taw kan? ta yah explain n u got da meaning]





DATS ALL... ye.. saya pujangga... pujangga yg mencintai gadis pujaan saya... jiwang? adat laaa org bercinta....  =D







                                                                        DENN

No comments:

Post a Comment