Saturday, February 12, 2011

V.A.L.E.N.T.I.N.E.S

bukan HARI nye yg penting.. TAPI niat mengapa valentines tu disambut perlu dipersoalkan...

sememangnya kita semua makin sibuk dengan aktiviti harian ataupun kehidupan sendiri bersama org lain hinggakan kadang2 kita pinggirkan org2 tersayang...

so...

i dunno bout anybody else but aq jx na spend the whole day dgn c dye yg tersayang.....

sempena valentines ney...

aq na bagi warkah bertitle 'AWAK' neyh at c dye yg tcinte....

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

AWAK

kita sama2 suka teh o ais...
sama2 suka ikan patin...
sama2 suka masakan mak masing2...
tp... dalam persamaan yg sedikit...

PERBEZAAN antara kita lebih banyak...
saya tahu tu semua... sbb tu sy catit semua yg awak cakap boleh/ tak boleh makan..
apa yang awak suka and tak suka...
saya cuba suka apa yg awak suka...
tp.. maafkan saya sbb tak semua benda saya boleh suka... tp saya dah cuba..


AWAK


bila awak suka tgk sesuatu dan saya tak suka..
bukan sbb saya tak suka sebenarnya tp saya cemburu...


AWAK

saya tahu saya tak sempurna..
tak hensem..
tak romantik...
tak memahami...
tak matang...
banyak sifat saya yg sgt bertentangan dgn awak...
saya cuba berubah... tp kdg2 sy dapat berubah kejap je n back 2 my old habit...

AWAK

maafkan saya...
saya tahu saya tak perfect...
tak menepati cita rasa awak...
dulu sblm kapel saya ok, tp lepas kpel awak da tgk diri saya yg sbenar....


AWAK

saya tahu awak da bosan, rimas, menyampah...
tp saya betul2 tak niat nak buat sume yg awak tak suka...
saya buat jugak sbb benda tu saya buat secara automatik...
saya minta maaf...


AWAK


jangan pernah bosan dgn kata maaf saya ye??
sbb saya mmg seorang budak yg byk kekhilafannya...
seorang budak yg teramat cintakan awak...
namun masih membuat kesilapan n bagi kelukaan pada awak


maafkan saya awak... saya cinta awak





permintaan yg sentiasa di hati... melihat senyuman awak... ketawa gembira bersama awak

2 comments: